TimeLOG - evidencija i kontrola radnog vremena Kontakt

TimeLOG

EVIDENCIJA RADNOG VREMENA

Kontrola radnog vremena

Najčešća pitanja

Odgovore na najčešće postavljena pitanja pogledajte na trenutnoj stranici. Izdvajamo jedno od najčešće postavljenih:

Koja je osnovna razlika između registriranja beskontaktnom karticom i otiskom prsta?

Evidencija radnog vremenaPrezentacija

Ukoliko ste zainteresirani za dodatna objašnjenja i prilagođavanje sustava vašoj tvrtki, naš tim radi stručne prezentacije na vašoj adresi. Pozovite nas...

 

Kontrola radnog vremana

SYNEL

Korisnici

TimeLog sustav za evidenciju i kontrolu radnog vremena koriste renomirane tvrtke u Hrvatskoj što dovoljno govori o kvaliteti i pouzdanosti. Pogledajte referentnu listu korisnika TimeLog sustava.

 

 

Potražite odgovor na najčešće postavljena pitanja vezana uz TimeLog i evidenciju radnog vremena zaposlenika.

Najčešće postavljena pitanja:

 

Koja je osnovna razlika između registriranja beskontaktnom karticom i otiskom prsta?

Kod sustava za evidentiranje s beskontaktnom karticom postoji mogućnost da djelatnik zaboravi ili izgubi karticu. Također, kod sustava s karticama postoji mogućnost da djelatnici mjenjaju kartice, tako da pojedini djelatnik provlači kartice za nekoliko djelatnika. Kod sustava s otiskom prsta to nije moguće.

 

Je li u skladu sa zakonom da tvrtka koristi sustav evidencije pomoću otiska prsta?

Sustav ne bilježi sliku cijelog otiska niti je iz zapisa moguće napraviti rekonstrukciju otiska, već se bilježi samo nekoliko karakterističnih točaka. Bez obzira na to prema zakonu o zaštiti osobnih podataka potrebno je zaposlenika zatražiti dozvolu za korištenje otiska prsta u svrhu evidencije radnog vremena.

 

Tvrtka ima u pravilu 40 do 50 zaposlenika, je li dovoljan TimeLog MINI paket (do 50 zaposlenika) ili je bolje instalirati TimeLog paket (do 200 zaposlenika).

TimeLog MINI paket može evidentirati maksimalno 50 zaposlenika. Ako postoji i najmanja mogućnost da broj zaposlenika u dogledno vrijeme bude veći od 50 svakako predlažemo kupovinu TimeLog paketa za do 200 zaposlenika. Također treba naglasiti da Pravilnik propisuje da se evidencija radnog vremena za zaposlenike mora čuvati 6 godina u slučaju odlazaka pojedinih djelatnika i dolazaka novih. Ukoliko sveukupni broj radnika trenutnih i bivših u periodu od 6 godina bude veći od 50 moguće su dvije opcije: tiskanje izvještaja za zaposlenike koji su otišli i spremanje tih izvještaja u evidenciju ili kupovina TimeLog paketa (do 200 zaposlenika) .

 

Je li na beskontaktnu karticu moguće otisnuti podatke o djelatniku?

Na beskontaktnu karticu moguće je otisnuti podatke o djelatniku, sliku djelatnika, podatke o tvrtki, logo i sve ostale podatke koje korisnik želi.

 

Kod logiranja beskontaktnom karticom, koliko blizu se kartica mora približiti terminalu?

Terminal može očitati karticu na udaljenosti do 10 cm, tako da je moguće evidentirati se s karticom koja se nalazi u novčaniku ili manjoj torbi.

 

Koja je najbitnija razlika između programa TimeLog i TimeLog Pro?

Dvije su bitne razlike: Time Log može evidentirati do 200 zaposlenih i može se upotrebljavati samo na jednom računalu, dok Time Log Pro može evidentirati više od 200 zaposlenih i može se istovremeno raditi na više računala.

 

Za što je bitan istovremeni rad na više računala u TimeLog-u Pro?

Istovremeni rad omogućava da više ljudi radi u programu, tj. da više ljudi istovremeno unose podatke, analiziraju ih i rade izvještaje. Kada tvrtka ima veliki broj zaposlenih to ubrzava i olakšava rad s programom i podacima.

 

Što ako tvrtka ima udaljene lokacije?

Ukoliko su udaljene lokacije umrežene s centralom na udaljenu lokaciju se instalira mrežni terminal. Ukoliko lokacija nije umrežena instalira se terminal s ugraženim modemom (opcija).

INDEX: beskontaktne kartice, biometrija, biometrijski sustav, evidencija, evidencija djelatnika, evidencija dolazaka, evidencija odlazaka, evidencija rada, evidencija radnih sati, evidencija radnika, evidencija radnog vremena, evidencija i kontrola radnog vremena, evidencija zaposlenih, evidencija zaposlenika, identifikacija karticama, kontrola, kontrola djelatnika, kontrola radnika, kontrola radnog vremena, kontrola i evidencija radnog vremena, kontrola zaposlenika, magnetne kartice, nemus, nemus lex, obračun radnih sati, otisak prsta, pregled radnih sati, sustav beskontaktnih kartica, sustav za evidenciju radnog vremena, sustav za kontrolu radnog vremena, synel, time log, timelog

 

Synel-ov najprodavaniji proizvod je TimeLog paket s kojim evidencija radnog vremena postaje jednostavna. Zbog njegove vrlo pristupačne cijene prepoznat je kao najbolje rješenje za male i srednje tvrtke. Prvi smo koji nudimo vrlo povoljne plug and play sustave velikih mogućnosti! Profesionalna automatska kontrola i evidencija radnog vremena zaposlenika više nije samo za velike tvrtke - provjerite...